Úvod do světa Magic: The Gathering

V roce 1993 dostal americký matematik Richard Garfield zajímavý nápad – inspirován populárními sběratelskými kartami hokejistů vytvořil podobné karty ze světa fantasy. Mezi nimi a jejich předchůdci byl jen jeden, ale o to podstatnější rozdíl – Magic, jak byly karty nazvány, nebyl jen o sběratelství, ale také o hraní.

Dead Space

Ve vesmíru je mrtvo. Obzvlášť když v něm bezvládně levituje těžařská loď s děsivým a téměř mrtvým nákladem. Jedna z nejlepších her za poslední dobu.

Příběhy Impéria (PR)

Už jste někdy po přečtení knihy toužili po tom, aby měla ještě jednou tolik stránek? Přáli jste si, aby film, který jste právě viděli, neskončil a vy se mohli dívat dále? Chtěli jste shlédnout hry skryté za oponou divadla?

Demigod (minirecenze)

Demigod – anglický výraz označujúci poloboha, teda postavu, ktorej jeden rodič bol Boh a druhý smrteľník. Okrem toho je to aj názov neobvyklej, na multiplayer orientovanej stratégie od štúdia Gas Powered Games. Ako si počínala si môžete prečítať v nasledujúcich riadkoch.

Projekt Void (PR)

Počátkem roku 2010 (doufejme) se u nás objeví nová hra na hrdiny, na které nyní neustále usilovně pracuji. Jak přesně se objeví – zda-li ve fantasy obchodech, nebo volně ke stažení – to je zatím otázka. Vyjde ovšem tak či tak, takže rozhodně o nic nepřijdete. Troufám si říct, že projekt Void je dosti ambiciózní a skutečně velkolepý. Proč? A o čem je?

Lineage II – alebo rok pohltený hrou

Lineage 2 je už pomaly starčekom s dlhou bradou medzi multiplayerovými hrami, no predsa má v sebe akési čaro. Ako inak vysvetliť silnú komunitu hráčov, ktorým učaroval jeho svet? Poďme sa tejto hre pozrieť na zúbok v dobe, keď najstarší český (neoficiálny) server prechádza na novú kapitolu.

BANG!

Zvířený prach létá vzduchem. Z ohrady je slyšet ržání vyděšených koňů. Za oknem se mihne cizí tvář. Okenice se zavírají. V ostrém poledním slunci proti sobě stojí dvě postavy. „Neměl jsi sem jezdit, Dougu. Říkal jsem ti, že jestli ještě jednou páchneš do mého města…zabiju tě.“

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Od vydání hry uběhl už nějaký ten pátek, ale nic z toho neubírá na kvalitě pokračovateli úspěšné rozsáhlé ságy The Elder Scrolls. Ba naopak, protože jen tak, s odstupem času, kdy euforie po novém RPG opadla, můžeme zhodnotit klady i zápory, rozčlenit děj a vlastně se na všechno podívat nezkaleným pohledem.

1 12 13 14 15 16 25