Hry

FantasyPlanet Fóra Archiv Hry

Prohlížíte 30 příspěvků - 391 z 420 (celkem z 1,078)

Fórum ‚Archiv‚ nepřijímá nové témata ani odpovědi.

  • Autor
    Příspěvky
  • #426752

    rean

    Já nevím, mě pluska přišly fakt jednoduchý, blbej byl počáteční výpočet, ale pak už to bylo easy, všechno redukovali na k6, takže všechny hody byly tak nějak stejný…

    #426751

    rean

    podváděl:P

    #426750

    Godred

    rei: no upřímně řečeno, já a pravidla:-) hlavně tu rychlost jsem si musel najít, už si to tak nepamatuju:-)

    #426749

    Godred

    DrD+ nemyslím, že je to tak jednoduchý až složitý. Nic jednoduchýho jsem tam totiž neviděl a pokud se jako PJ při hraní neobejdu bez počítače, kterej mi provádí matematický operace abych se každou chvíli na pět minut neodmlčel a nepočítal jaký že to má teďka ten skřet útočný číslo když dostal ťafku do ruky, tak jsem buď úplně blbej nebo je v systému něco špatně. za postavu jsem v něm nikdy nehrál a ani toho nějak nelituju.

    #426748

    rean

    Já tě naprosto chápu:) Kdybych přišla dřív, udělala bych to taky. A musím uznat, že to víš víc do podrobna^_~

    #426747

    Godred

    rei: sorry, todle sem si jako fanda do Baldursů prostě nemoh nechat ujít:-)))

    #426746

    rean

    já si myslím, že D&D má ten systém dobře vymakanej, ale trošku rozsáhlejší a když se nad tím člověk zamyslí, tak je vlastně logickej. DrD + je podle mě docela paskvil, je tak jednoduchý až je složitý.
    A hm… taky bych ráda dělala chytrou a někdo mi to zkazil:P

    #426745

    Godred

    Passa: když si na to zvykneš, najdeš tam určitou logiku. já podle tohodle systému kdysi krátce hrál hry na hrdiny a nemůžu říct, že by byl horší než DrD nebo DrD+. Nejvíc problémů jsem měl já osobně s DrD+ i přes nejrealističtější soubojovej systém.

    #426744

    Passa

    Ježíšmarjáááááá, co je to za nesmysl mít sestupnou stupnici:((

    #426743

    Godred

    Rychlost zbraní je závislá na trvání jednoho kola. To je rozděleno na 10 částí resp. 10/10 kola. Pokud útočíš zbraní s rychlostí 10, zaútočíš právě jednou za 1 kolo, pokud zbraní s menší rychlostí, zabere ti v daném kole kratší období. Zbraň s rychlostí 5 útočí dvakrát za kolo. Rychlost útoku je dál ovlivňovaná dalšími bonusy (válečníci útočí rychleji apod.) Co se ale týká rychlosti postav, tady si nejsem jistý. Myslím, že čím větší rychlost, tím líp. Rychlost ovlivňuje hod na iniciativu, který určuje, v jakém pořadí budou po sobě konat účastníci bitvy, kolikrát za kolo mohou útočit, kouzlit apod. A je dobrý mít zápornej bonus k iniciativě. Hody na iniciativu při hře nejsou vidět stejně jako hody na útok. Nevím ale, jestli v nastavení není možnost hody zobrazovat.

    #426742

    Godred

    1k8+1 – k zásahu používáš osmistěnnou kostku a připočteš 1, takže pokud zasáhne, ublíží za 2-9 životů. V druhém případě používáš dvě čtyřstěnky a k výsledku připočteš 1, tedy zbraň ublíží za 3-9 životů.

    #426741

    Godred

    THACO – z anglického to hit armor class 0. Jde o číslo, které musí útočící postava hodit, aby zasáhla cíl s obranným číslem 0. Hod na útok probíhá imaginární dvacetistěnnou kostkou (hody se ve hře nezobrazují, jen výsledek). Od tohoto čísla si útočník odečte bonus, který má zbraň k THACO (musíš číslo THAC0 přehodit). Od THAC0 se dále odečítá soupeřovo obranné číslo – takže čím vyšší máš obranné číslo, tím víc nepříteli usnadňuješ zásah. Ale můžeš se setkat s obranným číslem i -13, v takovém případě má útočník THAC0 o 13 větší a například místo dvojky musí přehodit na dvacetistěnce patnáctku. Hodí-li útočník potřebné nebo vyšší číslo, útok se zdařil a hází se na zásah. K tomuhle hodu připočteš těch +2. Navíc jsou nestvůry, zranitelné například jen zbraní +2 a lepší.

    #426740

    Lorandel

    Passa: Jsou i horší věci. Icewind dale 1 je podle AD&D a dvojka podle D&D 3. edice. Takže jinak dělaný povolání, kouzla, dovednosti…

    #426739

    Passa

    Bohajeho, já vím, proč nehraju déendéčka.

    #426738

    Lorandel

    +(číslo) znamená magická zbraň, líp se trefuješ, větší dmg, může zranit i potvory imunní na obyčejný zbraně. S rychlostí si nejsem jistej, Thaco je něco jako útočný číslo. A co se týče těch zbraní, ta druhá má o 1 vyšší minimální dmg.

    #426737

    ruw

    Díky za info a budu se ptát dál neboť mi ty technický parametry nejdou moc do hlavy:)

    Za prvý: Když mám meč +2, tak je to plus k čemu? Ke způsobenému zranění?
    Za druhý u rychlosti platí taky, čím nižší, tím líp nebo naopak?
    Za třetí: Co je to THACO?
    A za čtvrtý: Je nějaký rozdíl mezi zbraní s 1K8+1 a druhou s 2K4+1?
    Díky za pomoc. Než sem někdo vleze a bude ochoten mě poučit, tak zatím půjdu terorizovat Měčové pobřeží. 🙂

    #426736

    rean

    Já chci mít čas si taky něco zahrát:(

    #426735

    Lorandel

    Konečně jsem dohrál hlavní linii Morrowindu. Na lvl 21 to myslím docela jde… Ale kdybych neměl alchemy na lvl 60 a nenadělal lektvary, tak to zdaleka nebylo tak lehký ;-))

    #426734

    rean

    Hraje se to podle D&D, takže čím menší, tím lepší (ó jak miluju říkat uplně zbytečný věci, jenom když můžu udělat chytrou^^)

    #426733

    Passa

    Je to obráceně, musí být co nejmenší.

    #426732

    ruw

    Jak je to v BG s obranným číslem zbroje? Platí, že čím je vyšší, tím je zbroj lepší nebo je to obráceně? Se mi nějak nezdá, že by kožená zbroj s obr. č. 8 byla lepší než destičková zbroj s obr. č. 4.

    #426731

    rean

    Chronicles, to neznám O_O Mno a když byly časy, kdy jsem měla kdy pařit, tak to byl taky základ, ale teďka už to není co to bejvalo^^

    #426730

    Godred

    nesnesl bych, že Heroes III nemám nainstalovaný i s datadiskama:-)) nebo dokonce že je vůbec nemám v kompu, je to moje srdeční záležitost. akorát heroes chronicles jsem nerozchodil :-((

    #426729

    rean

    Půjčíš? Datadisk nemám… *psí oči*

    #426728

    Lorandel

    Ty mám i s datadiskama. Občas si zahraju… 😉

    #426727

    rean

    Já jsem teďka vyhrabala HOMM 3. To je nostalgie…:)

    #426726

    rean

    Barbaři!

    #426725

    Godred

    V jedničce Baldursů je postav dost tak se s nima nemusí šetřit:-)

    #426724

    Lorandel

    ještě je tam lučištník, zaklínač, iluzionista a kněžka 🙂 Jo a Imoen ;-)))

    #426723

    Passa

    Jinak Neverwintry má skoro dohrané, hodně mě pobavila hra “Logik” (s tím chlápkem na Devils a Daemons)

Prohlížíte 30 příspěvků - 391 z 420 (celkem z 1,078)
Sdílet...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestEmail this to someonePrint this page