FantasyPlanet › Fóra › Archiv › Hry
Fórum ‚Archiv‚ nepřijímá nové témata ani odpovědi.
-
AutorPříspěvky
-
9.2.2010 v 23:01 #426752
reanJá nevím, mě pluska přišly fakt jednoduchý, blbej byl počáteční výpočet, ale pak už to bylo easy, všechno redukovali na k6, takže všechny hody byly tak nějak stejný…
9.2.2010 v 23:00 #426751
reanpodváděl:P
9.2.2010 v 22:00 #426750
Godredrei: no upřímně řečeno, já a pravidla:-) hlavně tu rychlost jsem si musel najít, už si to tak nepamatuju:-)
9.2.2010 v 21:49 #426749
GodredDrD+ nemyslím, že je to tak jednoduchý až složitý. Nic jednoduchýho jsem tam totiž neviděl a pokud se jako PJ při hraní neobejdu bez počítače, kterej mi provádí matematický operace abych se každou chvíli na pět minut neodmlčel a nepočítal jaký že to má teďka ten skřet útočný číslo když dostal ťafku do ruky, tak jsem buď úplně blbej nebo je v systému něco špatně. za postavu jsem v něm nikdy nehrál a ani toho nějak nelituju.
9.2.2010 v 21:42 #426748
reanJá tě naprosto chápu:) Kdybych přišla dřív, udělala bych to taky. A musím uznat, že to víš víc do podrobna^_~
9.2.2010 v 21:40 #426747
Godredrei: sorry, todle sem si jako fanda do Baldursů prostě nemoh nechat ujít:-)))
9.2.2010 v 21:34 #426746
reanjá si myslím, že D&D má ten systém dobře vymakanej, ale trošku rozsáhlejší a když se nad tím člověk zamyslí, tak je vlastně logickej. DrD + je podle mě docela paskvil, je tak jednoduchý až je složitý.
A hm… taky bych ráda dělala chytrou a někdo mi to zkazil:P9.2.2010 v 21:29 #426745
GodredPassa: když si na to zvykneš, najdeš tam určitou logiku. já podle tohodle systému kdysi krátce hrál hry na hrdiny a nemůžu říct, že by byl horší než DrD nebo DrD+. Nejvíc problémů jsem měl já osobně s DrD+ i přes nejrealističtější soubojovej systém.
9.2.2010 v 21:13 #426744
PassaJežíšmarjáááááá, co je to za nesmysl mít sestupnou stupnici:((
9.2.2010 v 20:59 #426743
GodredRychlost zbraní je závislá na trvání jednoho kola. To je rozděleno na 10 částí resp. 10/10 kola. Pokud útočíš zbraní s rychlostí 10, zaútočíš právě jednou za 1 kolo, pokud zbraní s menší rychlostí, zabere ti v daném kole kratší období. Zbraň s rychlostí 5 útočí dvakrát za kolo. Rychlost útoku je dál ovlivňovaná dalšími bonusy (válečníci útočí rychleji apod.) Co se ale týká rychlosti postav, tady si nejsem jistý. Myslím, že čím větší rychlost, tím líp. Rychlost ovlivňuje hod na iniciativu, který určuje, v jakém pořadí budou po sobě konat účastníci bitvy, kolikrát za kolo mohou útočit, kouzlit apod. A je dobrý mít zápornej bonus k iniciativě. Hody na iniciativu při hře nejsou vidět stejně jako hody na útok. Nevím ale, jestli v nastavení není možnost hody zobrazovat.
9.2.2010 v 20:37 #426742
Godred1k8+1 – k zásahu používáš osmistěnnou kostku a připočteš 1, takže pokud zasáhne, ublíží za 2-9 životů. V druhém případě používáš dvě čtyřstěnky a k výsledku připočteš 1, tedy zbraň ublíží za 3-9 životů.
9.2.2010 v 20:33 #426741
GodredTHACO – z anglického to hit armor class 0. Jde o číslo, které musí útočící postava hodit, aby zasáhla cíl s obranným číslem 0. Hod na útok probíhá imaginární dvacetistěnnou kostkou (hody se ve hře nezobrazují, jen výsledek). Od tohoto čísla si útočník odečte bonus, který má zbraň k THACO (musíš číslo THAC0 přehodit). Od THAC0 se dále odečítá soupeřovo obranné číslo – takže čím vyšší máš obranné číslo, tím víc nepříteli usnadňuješ zásah. Ale můžeš se setkat s obranným číslem i -13, v takovém případě má útočník THAC0 o 13 větší a například místo dvojky musí přehodit na dvacetistěnce patnáctku. Hodí-li útočník potřebné nebo vyšší číslo, útok se zdařil a hází se na zásah. K tomuhle hodu připočteš těch +2. Navíc jsou nestvůry, zranitelné například jen zbraní +2 a lepší.
9.2.2010 v 20:02 #426740
LorandelPassa: Jsou i horší věci. Icewind dale 1 je podle AD&D a dvojka podle D&D 3. edice. Takže jinak dělaný povolání, kouzla, dovednosti…
9.2.2010 v 19:50 #426739
PassaBohajeho, já vím, proč nehraju déendéčka.
9.2.2010 v 19:32 #426738
Lorandel+(číslo) znamená magická zbraň, líp se trefuješ, větší dmg, může zranit i potvory imunní na obyčejný zbraně. S rychlostí si nejsem jistej, Thaco je něco jako útočný číslo. A co se týče těch zbraní, ta druhá má o 1 vyšší minimální dmg.
9.2.2010 v 19:26 #426737
ruwDíky za info a budu se ptát dál neboť mi ty technický parametry nejdou moc do hlavy:)
Za prvý: Když mám meč +2, tak je to plus k čemu? Ke způsobenému zranění?
Za druhý u rychlosti platí taky, čím nižší, tím líp nebo naopak?
Za třetí: Co je to THACO?
A za čtvrtý: Je nějaký rozdíl mezi zbraní s 1K8+1 a druhou s 2K4+1?
Díky za pomoc. Než sem někdo vleze a bude ochoten mě poučit, tak zatím půjdu terorizovat Měčové pobřeží. 🙂9.2.2010 v 16:12 #426736
reanJá chci mít čas si taky něco zahrát:(
9.2.2010 v 15:42 #426735
LorandelKonečně jsem dohrál hlavní linii Morrowindu. Na lvl 21 to myslím docela jde… Ale kdybych neměl alchemy na lvl 60 a nenadělal lektvary, tak to zdaleka nebylo tak lehký ;-))
6.2.2010 v 20:51 #426734
reanHraje se to podle D&D, takže čím menší, tím lepší (ó jak miluju říkat uplně zbytečný věci, jenom když můžu udělat chytrou^^)
6.2.2010 v 13:34 #426733
PassaJe to obráceně, musí být co nejmenší.
6.2.2010 v 12:37 #426732
ruwJak je to v BG s obranným číslem zbroje? Platí, že čím je vyšší, tím je zbroj lepší nebo je to obráceně? Se mi nějak nezdá, že by kožená zbroj s obr. č. 8 byla lepší než destičková zbroj s obr. č. 4.
3.2.2010 v 20:10 #426731
reanChronicles, to neznám O_O Mno a když byly časy, kdy jsem měla kdy pařit, tak to byl taky základ, ale teďka už to není co to bejvalo^^
3.2.2010 v 17:40 #426730
Godrednesnesl bych, že Heroes III nemám nainstalovaný i s datadiskama:-)) nebo dokonce že je vůbec nemám v kompu, je to moje srdeční záležitost. akorát heroes chronicles jsem nerozchodil :-((
3.2.2010 v 16:34 #426729
reanPůjčíš? Datadisk nemám… *psí oči*
3.2.2010 v 9:17 #426728
LorandelTy mám i s datadiskama. Občas si zahraju… 😉
2.2.2010 v 22:59 #426727
reanJá jsem teďka vyhrabala HOMM 3. To je nostalgie…:)
2.2.2010 v 22:59 #426726
reanBarbaři!
2.2.2010 v 13:35 #426725
GodredV jedničce Baldursů je postav dost tak se s nima nemusí šetřit:-)
31.1.2010 v 15:32 #426724
Lorandelještě je tam lučištník, zaklínač, iluzionista a kněžka 🙂 Jo a Imoen ;-)))
31.1.2010 v 13:21 #426723
PassaJinak Neverwintry má skoro dohrané, hodně mě pobavila hra “Logik” (s tím chlápkem na Devils a Daemons)
-
AutorPříspěvky