FantasyPlanet › Fóra › Archiv › Hry na hrdiny (RPG)
Fórum ‚Archiv‚ nepřijímá nové témata ani odpovědi.
-
AutorPříspěvky
-
9.3.2009 v 21:39 #408770
reanono to fungovalo tak: bez papírů a kostek = PJ si může dělat co chce => byli jsme zombíci s vůlí a pán zřejmě žil^^
9.3.2009 v 18:21 #408769
PassaNo, jak jsem to pochopila já, tak zombie bez pána = prostá mrtvola… není, kdo by ji řídil.
9.3.2009 v 17:38 #408768
Godredrean : bez papíru a kostek jsem dračák v životě nehrál, neumím si to moc představit:-). Passa: vůli zombií v pluskách jsem zas až tak moc nezkoumal. Ale řek bych, že pokud se vymkne vlivu pána, svojí vůli získá. I když asi stejně nebude moc schopná se učit.
7.3.2009 v 19:16 #408767
LorandelTak rád bych si zahrál, ale fakt není s kým…
7.3.2009 v 18:23 #408766
Passaomg, takového spoluhráče taky máme a je to na zastřelení, protože on o své postavy nestojí a tím pádem skvěle likviduje jakoukoli snahu družiny zapojit je do týmu…
7.3.2009 v 12:35 #408765
reanmě je to celkem fuk, protože moc nehraju a moje postavy jsou většinou “na jedno použití”, takže je mi celkem jedno, co s nima bude^___^
7.3.2009 v 12:05 #408764
Passarean: tož na jedno forum, kam chdím, chodí jeden týpek, co nesnáší DrD+, a to z toho důvodu, že jednou měl PJ s absolutní libovůlí a nelíbilo se mu to.
7.3.2009 v 11:45 #408763
reanSkřetice: proto jsme nikdy nebrali pravidla doslovně, ale upravovali jsme si je podle potřeby:o)
Godred: žádný postihy nebyly, protože jsme hráli “nasucho” čili bez papírů a kostek, všechno zálšželo jen na libovůli PJ^^7.3.2009 v 9:48 #408762
PassaNo, v pluskovém světě je zombifikace znamená prakticky konec vývoje postavy, protože zombie se nemůže nic nového naučit. Nemá totiž vlastní vůli:)
7.3.2009 v 9:15 #408761
Godredjo, zombifikace může být nepříjemná. Typnul bych, že tam budou postihy na obratnost, inteligenci a charisma… a na útěk bych taky už moc nesázel, sluneční paprsky a tak :-)))
6.3.2009 v 22:28 #408760
reanjako zombíky, ale zato jsme měli pěkný ručičky z drápama a byli jsme namakanější… Akorát se nám nepodařilo utéct z nekromantovi laboratoře – umřeli jsme ještě jednou a pak jsme přestali…
6.3.2009 v 21:52 #408759
GodredRean: rozhodně:-) A jako co vás oživil?
6.3.2009 v 20:25 #408758
reanProto PJ musí být trochu uvážlivý a třeba postavy nezabít, nebo třeba se nám povedlo, že jsme zkapali všichni a oživil nás nekromant^^
6.3.2009 v 12:34 #408757
GodredJo, jestli hrajete často, proč ne 🙂 Ve starejch pravidlech jsme nezačínali na první úrovni, protože když si tam skřet nebo kostlivec při útoku hodil šestku, kecala postava se Smrtěm.
5.3.2009 v 12:36 #408756
PassaGodred: My – už druhým rokem družina – jsme se domluvili, že se budeme bodovat co nejméně. Takže tři body jsou už dechberoucí výkon hráče. Má to za účel, abychom tak rychle nenabírali úrovně, protože z první na šestou jsme se dostali poměrně rychle – a teď má kupříkladu náš bojovník takové body v útoku, že když se trefí, je to smrt jednou ranou, a já si třeba na Hledání už ani nemusím házet, jaký mám základní bonus. Takže raději hrajeme strašně složitou politikařinou propletenou hru, ve které se pobijeme jen jednou za týden:), než abychom sbírali body.
5.3.2009 v 10:49 #408755
Godreda třeba doplnit krátkým slovním hodnocením, proč zrovna tolik bodů, co bylo blbě a co naopak dobře.
5.3.2009 v 10:47 #408754
Godredno pokud vím, tak 1 ZK by měl být už za účast. Průměr za 1 hraní tak 4-6, 7 to už je dost kvalitní výkon od hráče. Když to bylo na hraně, tak bych dal půlku. Ale je lepší body nedávat hned po skončení hry a v klidu si každý pod promyslet doma a vzpomínat, jak hra probíhala.
5.3.2009 v 10:35 #408753
PassaPřesně! Jednou jsem po třech hodinách hry odcházela s jedním ZK – a to jsem měla “na pažbě” tři mrtvoly. Jenže (!) moje postava je zlodějka, a aby brala body, musí používat zlodějské schopnosti, což je se střelbou z kuše ze zálohy tak na hraně… ale já byla spokojená – pro vývoj hry bylo životně důležité pobít toho konkurenčního gangu co nejvíc:))
5.3.2009 v 10:20 #408752
GodredTo byla taky jedna z mála výhod plusek, nový systém přidělování zkušeností. Takže už bylo celkem jedno, kolik jsi v bitvě zabila skřetů a hodnotěj tam spíš, jak doopravdy hraješ.
5.3.2009 v 10:18 #408751
GodredNo, pokud by PJ chtěl zlikvidovat družinu, šlo by to dost lehce i bez porušení pravidel. Já měl jako PJ spíš problémy se “sebevražednými akcemi” postav. Např. postavy si vymyslí úžasný plán, jak svést bitvu, obsadí dobrý strategický pozice. Ale jakmile začne bitva, jedna místo opustí a vrhne se přímo do klubka nepřátel a hráč není schopný pochopit, že to je totální kravina a chová se ublíženě, když se mu to řekne.
5.3.2009 v 8:03 #408750
Passasamozřejmě i já znala pídžeje, který kašlali na encounter level a dokázali zlikvidovat družinu v prvním kole…
5.3.2009 v 8:02 #408749
PassaGodred: pokud by PJ respektoval pravidla, není to až tak jasný…
4.3.2009 v 13:57 #408748
GodredNo kdyby v reálným dračím doupěti platilo PJ vs družina, vím, na koho si vsadit 🙂
3.3.2009 v 23:16 #408747
rean*myslela jsem PJ jako Pán Jeskyně:o)
3.3.2009 v 23:15 #408746
reanRuw: ano, ty mám taky. Je jen pro dva hráče a principy jsou v podstatě stejný jako u základních osadníků. Můžu jen doporučit
Lor:Descent je deskovka, která ze všech deskovek podle mě nejlíp simuluje Dračí Doupě. Je tam družina versus RJ a ti se spolu mydlí v jakési jeskyni:o) Ale bohužel je IMHO dost drahá…
3.3.2009 v 22:05 #408745
erikaMně Citadela přišla docela zdlouhavá, já mám radši hry, které mají spád…..my občas hrajem vrhcáby……..
3.3.2009 v 19:27 #408744
Lorandelrean: Descent? Znám jen počítačovou hru stejného jména. Celkem tři díly, hybrid FPS střílečky a simulátoru…
3.3.2009 v 18:51 #408743
ruwU Osadníků základní verze je ideální počet tři hráči. Ve čtyřech to zpravidla dopadne tak, že dva se tahaj o výhru a prosperujou a dva se těžce nudí. Ve třech je hra mnohem vyrovnanější. A prej jsou Osadníci v karetní podobě pro dva hráče. Nevim, nehrál jsem.
3.3.2009 v 17:27 #408742
reanZáleží na tom, jaký typ her máš ráda a kolik do toho chceš investovat…
Ale z hlavy (a z toho, co máme doma) ti můžu určitě doporučit Osadníky z Katanu, i když u těch je to lepší zábavy od tří lidí výše.
Z logických her mě spatra napadá Jáva nebo Othello.
Já osobně spíč preferuju složitější fantasy hra jako Proroctví, Descent, Age of Mythology, ale nevím, jestli by vás to chytlo…^^3.3.2009 v 16:33 #408741
ElaineMě by zajímalo, jakou hru (deskovku) byste doporučli dvěma víceméně nehráčům? A nepište sázky a dostihy, nebo šachy a podobné;). Nebo by byla dobrá ta Citadela?
-
AutorPříspěvky