FantasyPlanet › Fóra › Obecné diskuze › Dračí doupě
Fórum ‚Obecné diskuze‚ nepřijímá nové témata ani odpovědi.
-
AutorPříspěvky
-
11.1.2008 v 21:10 #568225
ruwŽe bych jednou týdně jezdil doo Brna? Dostatečně velkej blázen na to jsem…
11.1.2008 v 20:30 #568224
reanMáš dobrý, že máš PJ, já jsem vždycky sehnala jen hromadu hráčů. A pokud pak někdo z nich byl Pj, tak z donucení a dělal to nerad…
11.1.2008 v 8:37 #568223
PassaVýstřel naslepo – někdo z Brna, kdo by byl ochotný jednou týdně hrát DrD+ ? Potřebujeme tak dva do družiny… respektive zatím jsme jen dva – PJ a hráč:(
5.9.2006 v 17:22 #568222
AllathaySeregmor – pravidla DrD+ sa mozu zdat zlozita, no vsetko je iba otazkou vasu – po case sa vacsina potrebnych mechanizmov dostane zcela do krvi, btw pluska niesu robene ako subor pravidiel, ktorych sa musi hrac striktne drzat! bez akychkolvek vycitiek si co-to vypust.
2.8.2006 v 15:05 #568221
SEREGMORJá se učim základy plusek, všechny postavy a už mi z toho hrabe., a to mam fakt jen základ. No, Chtěj po mě abych byl PJ., To je na smrt. Srát na to a hrát podle starejch DRD. Ale ne že by pluska byly špatný to jako ne, ale.,., No, skusíme je.
6.3.2006 v 11:15 #568220
greyangelAllathay: A nemáš ho náhodou v PC 😉 Stačilo by v angličtině, přinejhoršim ruštině
5.3.2006 v 15:09 #568219
Allathaygreyangel – GURPS je subor univerzalnych pravidiel, ktory sa da adaptovat na akekolvek herne prostrenie. Ak chces hrat GURPS vo fantasy odporucam zaobstarat si dodatok (s vskutku origialnym nazvom 🙂 “Fantasy” popripade “Magic”.
22.1.2006 v 22:15 #568218
AlcuinNechci se nijak chvástat, je to pravda.
22.1.2006 v 22:14 #568217
AlcuinNejlepší je hrát podle starého systému a sám si jej zjednodušit, poupravit, apod. Hraju tak už kolik let a asi třičtvrtě pravidel, podle kterých hrajem, jsem si vymyslel, nebo upravil. Přemýšlím, že to publikuju… :)))
20.1.2006 v 16:15 #568216
greyangelSlyšelů jsem, že gurps je dobrý, jedinej jejich problém je pro mě, že nejsou tak dobře propracovaný pro svět fantasy, narozdíl od DnD, kterej je na něj specializovanej.
19.1.2006 v 22:41 #568215
Godredgreyangel: Kámoš je taky hrál a nemohl si je vynachválit, mě zas teď každý doporučuje gurpsy, ale asi tak rok budeme napřed u DrD+ a po roce to teprve definitivně zhodnotíme.
15.1.2006 v 13:44 #568214
greyangelJá zrovna přecházim k BEST PEN&PAPER RPG – Dungeons and Dragons
15.1.2006 v 12:31 #568213
GodredAlexandr: To je věc názoru, mě osobně připadá DrD+ jako buzerace matikou a vzorečkama a podotýkám, že dělám VŠ, takže úplně hloupý snad taky nejsem. Nejde o to, že by to bylo těžké počítat, ale o to, že je otravné pořád něco počítat a hledat v tabulkách. K čemu je např. rozdělení zranění na kauzální a symptomatické, nebo kapitola o světle, to ti nepřipadá zbytečné? Proč jsou na každý nesmysl vytvořené tabulky jako při programování a proč máš na většině stránek v pravidlech nějaký další vzoreček? Dračák má být o konverzaci, napětí a dobré atmosféře, ne o permanentním účetnictví při souboji a nahlížení do tabulek. Allathay: Bojovník se zlodějem jsou i po erratech příliš silní. A co se týká hraničáře, získává sice vlastnosti podle RP, ale ne ty, které by potřeboval do ideálních kombinací, protože prostě neví, jak na to, v tom je oproti ostatním v nevýhodě.
Alcuin: naprosto souhlasím, oprava starého systému by byla nejlepší řešení. Navíc než vydají všechna potřebná pravidla k novému dračáku, půjdem všichni do důchodu:o(9.1.2006 v 16:01 #568212
AlcuinJináč hraju DRD+ i starý dračák, v plusku jsem postava, ve starém dračáku PJ.. 🙂
9.1.2006 v 16:00 #568211
AlcuinUž se do DRD+ taky dostávám, ale jak jsem říkal, pořád tam jsou chyby, jediné, co je lepší, je soubojový systém, který je ale zase ještě zdlouhavější než předtím a to už je co říct… Měli opravit ten minulý systém a ne vymýšlet nový. Toť můj názor.
7.1.2006 v 11:30 #568210
AllathayAlexandrVeliky
jj, prestne si to potvrdil – trocha praxe vsetko vyriesi ?:D21.12.2005 v 12:24 #568209
AlexandrVelikyGodred…popravdě..zdá se to těžke,ale ve skutečnosti stačí pravidla jen pochopit co kde a jak máš určit..pak stačí mrknout do tabulky a je vše jasné…nemáš pravdu s nějakým velkým počítáním…to je blbost…jenom je potřeba trochu inteligence a praxe…pak půjde vše jak po másle. 🙂
2.9.2005 v 19:49 #568208
AllathayHraniciar je podla mna dobry aj s lukom aj s mecom – ide tu predsa o to, ze podla RP postavy ziskava schopnosti.
A boj z bliska je podla mna celkom dobre vyrieseny…Add zlodej vs, hraniciar strelba
ak hrate podla errat, uz sa to podla mna vyriesilo.6.8.2005 v 12:39 #568207
GodredNavíc je problém, že zloděj je při střelbě stejně dobrý, ne-li lepší, než hraničář a v boji tváří v tvář proti válečníkovi nemá hraničář šanci. Ale to je jen dílčí problém, osobně mi na pravidlech nejvíc vadí přehlcenost matematickými vzorečky a spoustou zbytečných pravidel, složitost vytváření CP a vyzbrojování nestvůr /ze strany PJ/, každou chvíli se musí dívat do tabulek, nebo zapisovat zranění jako při účetnictví. Takhle by podle mého dračák vypadat neměl.
20.7.2005 v 12:24 #568206
AlexandrVelikyMozna zasahuji trochu neprave,ale zatim jsem precetl prirucku pro hrace a ted budu cist dalsi,ovsem zatimm mi to vyznelo,ze z hranicare udelali svym zpusobem pouze lucistnika nechopneho pro boj z blizka…muj osobni nazor je,ze by mel hranicar,byt dostatecne silny v boji z blizka,uz jeho podstata hranicar..ochrance…myslim,ze nejschudnejsi reseni by melo byt vzdycky na postave,jestli se bude venovat vic luku nebo boji z blizka…zatim jste me moc nepotesili.Chodcuv mec by nevadil,pokud ma castecne vyhody v boji valecnika.
12.7.2005 v 1:21 #568205
GodredJsi na omylu – jsem PJ a právě proto tvrdím, že hraničář oslabil asi o polovinu. Přišel totiž o schopnost konkurovat jiným CP právě ztrátou chodcova meče, který byl pro hraničáře nejdůležitější. Schopnosti, které získal, nejsou zdaleka tak silné jako ty, které ztratil. Pokud to nazýváš zanedbatelnou ztrátou, tak je vidět, že jsi za něj nikdy nehrála, nebo jen krátce. Vím moc dobře o skrytých schopnostech a vím také, že jsou dost ubohé. Například první stupeň u tajného mechanismu přírodní léčení – pozná nachlazení – promiň, ale to je asi špatný vtip, nachlazení snad pozná každý, ne? A mohl bych pokračovat… Schopnost přežít v divočině je sice chvályhodná, ale když není podepřena slušnými schopnostmi v boji, má malou cenu- tím spíš, že nejdůležitější část dobrodružství se obvykle odehrává v jeskyni, na hradě atd.
10.7.2005 v 18:46 #568204
AllathayGodred – nesuhlasim, hraniciar je velmi dobre a silne povolanie
(je vidno, ze nejsi PJ, ten vie… 🙂
Ma hromadu uzitocnych schopnosti a je robeny tak ako ma spravny hraniciar vyzerat – aby dokazal prezit v divocine a prirode.
Ze mu odobrali CHodcov mec a zopar kuziel – zanedbatelna strata…8.7.2005 v 22:47 #568203
GodredA taky se mi zdá, že dost nechutným způsobem podělali hraničáře, odebrali mu velkou část schopností a ostatní ztížili a přidali mu pár jiných, které nejsou tak účinné. Jednak se z něj stal druhořadý apatykář, který to umí s lukem a ovládá pár slabších šamanských triků – slabá náhražka ztracených schopností – a jednak to, že mu odebrali magenergii a místo ní dali bylinky, je popření existence přírodní magie jako autonomní magie odlišné od kouzelnické se všemi jejími odlišnostmi, nebo alespoň její degradace.
8.7.2005 v 22:36 #568202
GodredTeď, když už jsem poznal pravidla trochu lépe, tak bych měl i pár dalších výhrad: Zdlouhavý a místy moc filozofický text /a to jsem na fil. fakultě, takže by mi to nemělo vadit/, zbytečné pasáže např. při popisu zbraní, myslím, že dýku si dokáže každý představit. Postavy jsou zezačátku takové nuly, že jsou rády, když se umí trochu a s šíleným postihem ohnat krátkým mečem nebo nalovit slimáky, přílišná snaha odpoutat se od starých pravidel…a našel bych toho víc.
5.7.2005 v 14:17 #568201
AllathayGodred:
Na Vianoce by mal vyjst novy bestiar od Altaru, takze nazufaj.
Keby sme sa mali zaobist iba s chudobnymi 30 priserami daleko by sme sa veru nedostali… 🙁2.7.2005 v 12:57 #568200
GodredAllathay: O tom jsme sice mluvili, že po dosažení 36 úrovně by si postava mohla vybrat buď druhé povolání nebo specializaci, nebo, že by se udělaly speciální pravidla pro mistry, ale tak daleko postavy nedošly a teď už je to navíc jedno, když pojedem znova od první úrovně. Akorát mě v nových pravidlech zklamal bestiář, 30 oblud je fakt málo, abych převáděl všechny nestvůry do nových parametrů:o(((
22.6.2005 v 12:22 #568199
ČarodějkaA je to pravda že v té knize nikdo neumře?
Já jenom že se podle DD řídějí na jedné www adrese takže se tam mluví v těch hvězdičkách *řekla všem čarodějka*19.6.2005 v 11:54 #568198
AllathayGodred – to znamena, ze postava moze mat dve povolania sucasne
18.6.2005 v 17:23 #568197
GodredNevím, co to je, ale až doteď jsme se drželi striktně základních pravidel – tohle je první změna po cca pěti letech, co to hrajem.
10.6.2005 v 11:34 #568196
AllathayGodred – hravate multiclassy?
-
AutorPříspěvky