Sin City 4 - Ten žlutej parchant - brož.

Sin City 4 – Ten žlutej parchant – brož.

  • Autor:
  • Nakladatelství: Comics Centrum
  • Cena: 249 Kč
  • Vyšlo: 7. 10. 2009

Byl to jeho poslední den ve službě, před odchodem do předčasného důchodu. Policista John Hartigen dodělával papírování a těšil se domů na šťavnaté steaky. Jeden z jeho předchozích případů ho na……

Číst více
Sin City 4 - Ten žlutej parchant - váz.

Sin City 4 – Ten žlutej parchant – váz.

  • Autor:
  • Nakladatelství: Comics Centrum
  • Cena: 499 Kč
  • Vyšlo: 7. 10. 2009

Byl to jeho poslední den ve službě, před odchodem do předčasného důchodu. Policista John Hartigen dodělával papírování a těšil se domů na šťavnaté steaky. Jeden z jeho předchozích případů ho na……

Číst více
Sin City: Film, pro který bychom nevraždili

Sin City: Film, pro který bychom nevraždili

Je noc. Horká a hříšná. V temných, zakouřených uličkách Basin City seženete všechno, po čem vaše marnotratné srdce baží. Sex. Chlast. Hazard. Musíte však být připraveni platit – a doufat, že cena nebude příliš vysoká. Jinak se i vaše kosti přidají k základům, na nichž město hříchu stojí.

V mojí knize nejsou hrdinové, ale špinavá a zlomená individua jako mnoho z nás, říká v rozhovoru o jeho prvotině Jan Petrišče

Už z emailu, ve kterém nás Jan Petrišče požádal, zda bychom se nepodívali na jeho prvotinu s názvem Hnusvět: Po kolena ve sračkách, bylo zřejmě, jak je na svoji knihu-prvotinu hrdý. A tak jsme se rozhodli trochu ho vyzpovídat, ať má šanci ke své knize říct i to, co na první pohled nebude zřejmé, a oslovit další potencionální čtenáře.

Pevnost 10/2021: V hlavní roli česká fantastika

V říjnu se odehraje jedna z největších nerdovských kulturních akcí. Ano, řeč je o ComicConu! U této příležitosti si redakce Pevnosti připravila dvě verze titulní stránky. Jedna zve na tuhle událost roku a druhou verzi obsadila posádka Červeného trpaslíka. Pevnost ovšem není jen o fešáckém zevnějšku, ale také o tom, co se skrývá uvnitř. A v říjnovém čísle je toho opravdu hodně!

Temný rytíř Frank Miller

Frank Miller kdysi prohlásil, že jako teenager přestal číst komiksy a vstoupil do „skutečného dospělého světa“ čtením detektivek a sledováním filmů. Na kreslenou literaturu naštěstí nezanevřel a právě stará drsná škola se stala jeho inspirací při vytváření hrdinů, díky kterým se stal ikonou svého oboru a docílil komiksu jako vyzrálého dospělého média.